fbpx

6 weeks challenge

Jeg har nu ligget i sengen siden onsdag d. 7/2. Jeg er for første gang oppe en hel dag, uden at føle det hele kører rundt, som var jeg godt beruset. Jeg har ingenting kunne lave. Hver gang jeg har rejst mig, gået rundt og siddet er jeg blevet dårlig. Svimmelheden gav mig også en voldsom kvalme, som har gjort, at jeg nærmest kun har haft lyst til søde sager. Og når du ligger så mange timer i sengen, glor serier og kedsomheden falder over dig, så ryger der altså noget indenbords! 

Jeg har på ingen måder passet min kost og det kan jeg virkelig mærke. Hver gang jeg ryger ud af mine gode vaner, mærker jeg virkelig, hvor vigtigt det er med en fornuftig varieret kost. 

Jeg skal til Dubai og besøge min veninde og knap 6 uger. Og jeg har derfor givet mig selv den challenge at leve efter mine kostpricipper og har derfor lavet en kostplan der er skræddersyet til mig og det mål jeg har sat for de næste 6 uger. 

Når du ligger i kalorieunderskud er det ekstremt vigtigt at du får det din krop har brug for da der er mindre at gøre godt med og det er derfor også svære at opfylde kravene. 

Makro fordelingen skal være nøje fordelt, så vil du se de bedste resultater. 

Hvis du blot ligger i kalorieunderskud, men ikke tænker over hvad det er du spiser, så vil du højst sandsynlig stadog tabe dig, men spørgsmålet er, hvad det er du taber? 

Når jeg arbejder med mine kunder og mig selv for den sags skyld, er det vigtigt for mig at der ligges højt i protein. Når man sit proteinindtag hver dag, kan man stort set holde på al sin muskelmasse under vægttab, med lidt  hjælp fra træning også. Det vil sige at det derfor er fedtmasse man taber og det er selvfølgelig det vi gerne vil. 

Træning hjælper også med at “stramme” kroppen op under vægttab og det giver derfor efter min mening det flotteste resultat. 

Min plan er derfor at spise så korrekt som muligt, ved hjælp af min kostplan de næste 6 uger, for at se hvor meget jeg kan rykke mig, så jeg føler mig klar til ferie 🙂 Jeg spiser normalt sundt og varieret uden at veje min mad etc. Men perioder som dette, hvor man gerne vil have et godt kickstart, syntes jeg det er den bedste og mest overskuelige måde at følge en kostplan.

Lige nu tør jeg ikke lave de vilde workouts, skal lige have kroppen med. Men jeg laver det træning jeg kan med den intensitet der føltes okay.

– Jeg har taget billeder af mig selv her fra starten.

– Cm målt mig

– Lavet Inbody måling


Alt sammen noget jeg vil dele med jer om 6 uger. 

Vil du joine mig de næste 6 uger? Så kan du her bestille din egen skræddersyet kostplan, som er tilpasset efter hvad du godt kan lide, ikke kan lide, vægttab, mere muskelmasse eller hvilket som helst mål du har

https://www.louisesyberg.dk/bestil-programmer

Du kan også bestille dit eget skræddersyet træningsprogram, som igen er tilpasset til dig på samme link 🙂 

Tag mig gerne på dine storys eller andet, hvis du er med på denne udfordring 😉 (@louise_syberg) LET’S DO THIS!!!